لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
گزارش زنده : کنفرانس خبری سرمربی تیم یوونتوس

گزارش زنده : کنفرانس خبری سرمربی تیم یوونتوس

ماسیمیلیانو الگری سرمربی تیم یوونتوس امروز در نشست خبری حاضر شد و در مورد آخرین شرایط تیم یووه و بازی فینال جام باشگاه های اروپا در مقابل رئال مادرید سخن گفت.

 

او در ابتدا گفت:

 

قبل از اینکه بخواهیم در مورد بازی فینال امسال صحبت کنیم، باید یادی کنیم از کشته شدگان حادثه ی فینال 1985 که یک تراژدی را ایجاد کرد.بهتر است لحظاتی را به یاد آنها سکوت کنیم.

 

الگری در بخش بعدی گفت:

 

5 روز تا فینال جام باشگاه های اروپا در مقابل رئال مادرید باقی مانده و ما بدون هیچ اضطرابی داریم به تمرینات خود ادامه می دهیم. در این مسابقه باید پیروز میدان باشیم و همانند فینال های قبلی که یووه به میدان رفته نباید باشد. در این مسابقه همه ی شرایط می تواند متفاوت باشد نسبت به سایر دیدارهایی که برگزار کرده ایم.

 

او در پاسخ به این سوال که ایا در مقابل رئال به BBC همیشکی اتکا خواهد کرد یا نه، گفت:

 

ما بی بی سی های زیادی در تیم داریم و حتی می تواند بن عطیه هم قرار بگیرد ولی ما باید بهترین نمایش خود را داشته باشیم، جزئیات در این بازی می تواند تفاوت ها را رقم بزند. ما اعتقاد زیادی داریم که می توانیم این بازی را پیروز شویم و جام را به خانه بیاوریم ولی باید برای هر دقیقه ی بازی برنامه داشته باشیم و خونسردی خود را به بهترین شکل ممکن نمایان کنیم.

 

او ادامه داد:

 

ما سال فوق العاده را سپری کردیم و من از تمامی بازیکنان به خاطر چنین بازی هایی تشکر می کنم و برای آنچه تا امروز انجام داده اند ممنونم، اما اخرین تلاش ما باید برای روز شنبه در مقابل رئال باشد، جایی که در فینال جام باشگاه های اروپا در مقابل رئال مادرید به میدان خواهیم رفت.

 

قهرمانی سری آ:

 

واقعا قهرمانی ما در رقابت های سری آ اصلا ساده نبود، زیرا ما با 91 امتیاز قهرمان شدیم و تیم های رم و ناپولی به شدت ما را تحت فشار گذاشتند. ما قهرمان کوپا هم شدیم و حالا در فینال اروپا هستیم.

 

الگری در بخش بعدی گفت:

 

ما در حال تمرین و تمرین هستیم و تنها باید بر روی این مسابقه ی فینال تمرکز کنیم و بدون هیچ نگرانی به فکر فینال باشیم. تیم شایسته ی این هست که قهرمانی را در فینال به دست بیاورد و این جام حق هواداران هم می باشد.

 

او افزود:

 

ما 5 روز تا این بازی داریم و تیم در حال کامل شدن می باشد، ما از لحاظ فیزیکی هم در شرایط خوبی قرار داریم، وضعیت روانی و روحی بهتر از آن و ما بسیار هیجان زده هم هستیم.

 

او در پاسخ به این موضوع که ایگوایین مرد بازی های بزرگ و فینال ها نیست، گفت:

 

مشخص نیست، شاید او در فینال برای ما گلزنی کند

 

فینال با رئال مادرید :

 

بدون شک ما مدعی اول قهرمانی در این بازی نیستیم، با تیمی بازی داریم که افتخارات زیادی در بازی های اروپایی دارد و در سه سال اخیر، دو بار قهرمان اروپا شده است. یوونتوسی ها نباید بگویند ما در چند فینال باخته ایم، باید بگویند ما در 8 فینال حاضر بوده ایم. 

 

رئال مادرید :

 

آنها علاوه بر ترکیب اصلی خود، ذخیره های بسیار قدرتمندی دارند که می تواند شرایط را تغییر دهد. اسنسیو، موراتا و همه ی آنها. کاسمیرو می تواند بالانس خوبی برای آنها ایجاد کند، البته اگر ایسکو یا بیل بازی کند نیز می تواند شرایط فرق کند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: